نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو لایت باکس فریم لس برای شرکت عالیس توسط گروه تابلوسازی دورال

گلدیران پلاس-تابلو سازی دورال

گروه تولیدی «عالیس»، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. گروه تابلوسازی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو لایت باکس برای این شرکت می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: تابلو لایت باکس فریم لس تابلو شرکتی 

اطلاعاتی درباره عالیس

این گروه سال‌ها پیش با هدف تولید فرآورده‌های لبنی پاستوریزه، در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار واقع در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های معین خود ادامه داد.
«عالیس» از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 – ISO 14001:2004 – HACCP – ISO 22000:2005 – ISO 9001:2008 به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف‌کنندگان راه خود را پیش گرفت.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو لایت باکس فریم لس برای عالیس توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو لایت باکس یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در مشهد انجام پذیرفته است. شرکت عالیس جهت زیباسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو لایت باکس برای سردر نمای بیرونی خود استفاده کرده است. در تابلو شرکتی سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات نظیر لامپ های اس ام دی، فلورسنت و نئونی استفاده شود. از امکانات این تابلو می توان به نورپردازی زیبا، نصب راحت، قابل شستشو بودن، وزن و قیمت کم آن اشاره نمود. برای سفارش تابلو در مشهد می توانید با ما در تماس باشید.

فیلم نحوه نمایش تابلو